Profesjonalna kolekcja upominków, nawiązujących do motywów, tradycji i historii Polski jest najlepszą formą promocji naszego kraju. Eleganckie wyroby ze skóry z miniaturą polskiej flagi, szykowane tekstylia z symbolami narodowymi, atrakcyjne czapeczki z wyhaftowanym napisem Polska, gustowne przybory do pisania, zestawy walizek w narodowych barwach z godłem Polski oraz najlepsze słodycze i miody o różnych smakach, to tylko przykładowe produkty bogatej oferty  przygotowanej w ramach projektu ALL- PRO POLSKA. Do jego realizacji w kraju i zagranicą zamierza przystąpić ponad 100 krajowych przedsiębiorców.

 
Zyszek Grzeszczuk

 

– Jedną z form promowania marki wraz ze sprzedażą atrakcyjnej kolekcji polskich wyrobów w kraju i za granicą powinien być mobilny pojazd, którego projekt został wykonany specjalnie do takich celów – przekonuje Zbigniew Grzeszczuk, członek zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych All-Pro-Polska, radca Krajowej Izby Gospodarczej. – Jego zaletą jest nie tylko przyciągający i niezwykle atrakcyjny design, ale także wszechstronność użytkowania. Może być eksponowany na różnych imprezach targowych, wystawienniczych, konferencyjnych i ustawiany w dowolnych miejscach. Ma bardzo nowoczesne i eleganckie wyposażenie, zaprojektowane w taki sposób, aby jak najlepiej promować wiedzę o Polsce i potencjale naszych twórców.

Estetyczne i funkcjonalne wnętrze mobilnego pojazdu eksponującego polskie produkty

Docelowo projekt zakłada stworzenie 100 takich punktów informacyjno-handlowych w różnych częściach Europy i świata, które będą obsługiwane przez właścicieli lub najemców mobilnych pojazdów.

Założeniem projektu jest także stworzenie miejsc pracy osobom, które korzystając z ruchomych platform i gablot, a także standów wypełnionych artykułami przeznaczonymi do promocji Polski, będą mogły powołać do życia własne małe przedsiębiorstwa.

Ruchome platformy to w założeniu 50 punktów zorganizowanych w formie franczyzy, 300 gablot z przedmiotami klasy VIP (bursztyn, jedwab, skóra itp.) ustawionych w hotelach, 1000 standów na stacjach benzynowych, w sklepach z pamiątkami, punktami informacji turystycznej na lotniskach itp.  Mogą to być również sklepy internetowe. Poza tym odbiorcami towarów ALL-PRO POLSKA będą  także urzędy państwowe, Sejm, Senat, kancelarie premiera i prezydent RP.

– Zwiększa się liczba turystów odwiedzających Polskę i rośnie zapotrzebowanie na upominki reklamowe nawiązujące bezpośrednio do naszej tradycji – kontynuuje Zbigniew Grzeszczuk. –  Ze statystyk wynika, że do Polski przyjeżdża rocznie z wizytami i turystycznie około kilkadziesiąt milionów osób. To jest potencjał, który można wykorzystać do promocji pamiątkowych produktów. W ostatnich latach obserwujemy także dynamiczny wzrost sprzedaży upominków reklamowych związanych tematycznie z Polską, patriotycznych, historycznych, geograficznych,  artystycznych itp., które stały się modne i jednocześnie edukacyjne, ponieważ nawiązują bezpośrednio do naszej tradycji.

Miejsca w których te upominki są obecnie oferowane do sprzedaży najczęściej odstraszają potencjalnych klientów i zaprzeczają wizerunkowej promocji Polski. Turyści poszukujący oryginalnych a jednocześnie praktycznych pamiątek z pewnością nie znajdą ich na straganach wśród plastikowych bubli. Rynek jest rozdrobniony i zdominowany przez dość przypadkowych producentów i dystrybutorów, w tym towarów importowanych głównie z Azji, co absolutnie nie służy rodzimej promocji.

Mamy w kraju wielu wspaniałych artytów i rzemieślników, których produkty odpowiednio wyeksponowane w eleganckim mobilnym pojeźnie znalazłyby z pewnością wielu nabywców zarówno z kraju jak i z zagranicy. Byłyby wtedy prawdziwą promocją polskiej marki. Trudność polega jednak na przekonaniu do tej idei urzędników państwowych oraz prywatnych inwestorów, że to jest naprawdę świetny biznes. Projekt mobilnego pojazdu jest gotowy, ale bez finansowego zaangażowania zainteresowanych tym biznesem partnerów trudno będzie go zrealizować. Jeśli ten pomysł spodoba się Państwu to prosimy o kontakt do firmy ALL-PRO POLSKA, albo do redakacji portalu liderzyinnowacyjnosci (biuro@liderzyinnowacyjnosci.com) Ucywilizujemy sprzedaż polskich upominków, aby skończyć z amatorszczyzną, brakiem estetyki i profesjonalizmu.